mea HUKUK

olarak hizmetlerimiz...

Logos
FİKRİ VE SINAİ MÜLKİYET HUKUKU

Marka, Patent, Faydalı Model, Tasarım, Coğrafi İşaret, Geleneksel Ürün Adları, Telif gibi haklar ve bu konulardaki uyuşmazlıklardan kaynaklanan davalar.

Portrait of Young Businesswoman
İŞ HUKUKU

Çalışanlar ile işverenler arasındaki iş ilişkilerinin düzenlenmesi ve uyuşmazlıkların çözümü, iş ilişkilerinde uyuşmazlıkların doğmasını engelleyici danışmanlık ve önleyici hukuk hizmetleri.

Diesel Gas
PETROL PİYASASI HUKUKU

Akaryakıt sektöründeki düzenleyici işlemler ve piyasa aktörleri arasındaki ilişkilerden doğan uyuşmazlık ve davalar.

Data on a Touch Pad
REKABET HUKUKU

Hukuki ilişkilerin rekabet mevzuatı ve kurum kararlarına uyum süreci ve denetimi, Rekabet Kurumu başvuruları, süreç yönetimi ve rekabet mevzuatına aykırılıktan kaynaklanan davalar.

Image by Pat Whelen
TİCARET HUKUKU

Ticari işlemlere ilişkin kurumsal danışmanlık hizmetleri, ticari işlemlerden kaynaklanan uyuşmazlıkların çözümü, ticari davalar.

Image by Scott Graham
SÖZLEŞMELER HUKUKU

Müvekkillerin sözleşme ilişkilerinin düzenlenmesi, bayilik, franchise ve lisans ilişkileri başta olmak üzere tipik ve atipik sözleşme ilişkilerinin kurulması ve sözleşme sürecinin yönetimi.

Image by rupixen.com
TÜKETİCİ HUKUKU

Tüketicinin Korunması hakkındaki mevzuattan ve tüketici sözleşmelerinden kaynaklanan uyuşmazlıkların çözümü, bedel iadesi ve tazminat taleplerine dair davalar.

Image by Cytonn Photography
ARABULUCULUK

Uyuşmazlıkların yargıya taşınmaksızın, müzakereler ile hızlı, tasarruflu bir şekilde çözümü için tarafsız arabuluculuk hizmeti ve müvekkillerin arabuluculuk sürecinde taraf vekili olarak temsili.

Renovated Building
GAYRİMENKUL VE İNŞAAT HUKUKU

Kat karşılığı inşaat sözleşmeleri, imar uygulamaları, gayrimenkul projeleri konularında danışmanlık ve dava takibi, tapu iptal ve tescil davaları.

Image by Thought Catalog
TURİZM HUKUKU

Turizm sektöründeki firmalara danışmanlık hizmeti, sektörel aktörler arasındaki sözleşmelerin hazırlanması ve düzenlenmesi ve sürecin yönetimi.

Young Smiling Lawyer
KURUMSAL HUKUKİ DANIŞMANLIK
Image by Markus Spiske
KİŞİSEL VERİLERİN KORUNMASI